Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BUTIKMONO.PL


SPIS TREŚCI:

  1. O NAS
  2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  3. SKŁADANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  4. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
  5. WYMIANA / ZWROT
  6. REKLAMACJE
  7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  8. PROMOCJE, RABATY, BONY, UPUSTY ITP.
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. O NAS – BUTIK

Właścicielką Sklepu Internetowego Butik Mono działającego pod adresem www.butikmono.pl jest Monika Hańderek Kołodziej z adresem do korespondencji ul. Zakopiańska 68, 34-323 Las, adres email: kontakt@butikmono.pl , numer telefonu: 789-240-983.

NIP 553 255 50 20   REGON 381196841


2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu.
Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu Butik Mono.
Przedmiotem sprzedaży są towary prezentowane przez Sklep Butik Mono w chwili składania zamówienia.
Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze nie zawiera ewentualnych kosztów dostawy.
Informacja o całkowitej wartości zamówienia dostępna jest już w koszyku, po wybraniu opcji dostawy i płatności. Wiążącą dla Klienta wartością zamówienia, jest ta znajdująca się na etapie podsumowania zamówienia.
Oferta Sklepu obowiązuje na terenie Polski oraz za granicą.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów, wprowadzania oraz wycofania towarów, udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Kupujący może się zarejestrować. Rejestracja nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie. Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo. Kolejne zamówienia realizowane są na podstawie logowania Kupującego przez podanie adresu e-mail i hasła.
Sklep nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem.


3. SKŁADANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Zamówienia na towary oferowane w Sklepie Internetowym Butik Mono przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.butikmono.pl .
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie Sklepu.
Składanie zamówień na asortymenty oferowane w Sklepie Internetowym Butik Mono możliwe jest po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, zamieszczonego na stronie Sklepu (zakupy przez rejestrację) albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych, umożliwiających realizację zamówienia (zakupy bez rejestracji).
Zakupione towary wysyłane są pod adres dostawy wskazany w formularzu zamówień w ciągu 2-10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, bądź 2-10 dni roboczych od dnia zaksięgowania należnej wpłaty w przypadku płatności kartą, bądź przelewem.
W sytuacji braków magazynowych spowodowanych chwilową niedostępnością wybranego rozmiaru lub koloru Sklep Internetowy Butik Mono skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszej realizacji zamówienia. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedpłaty, kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona Zamawiającemu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje w kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
Przyjęcie przez Sklep Internetowy Butik Mono złożonego zamówienia zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres zamieszczony w formularzu zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep Internetowy Butik Mono na adres e-mail Zamawiającego wskazany w formularzu, przy czym Sklep Internetowy Butik Mono nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane lub nieistniejące dane teleadresowe Zamawiającego.
Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do złożonego zamówienia w Sklepie Internetowym Butik mono pod numerem telefonu komórkowego + 48 789 240 983 (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00, poza świętami) lub poprzez e-mail kontakt@butikmono.pl wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
Zamówienia realizowane są na terenie Polski.


4. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

Formy płatności za zamówiony towar w Sklepie Internetowym Butik Mono:
a) Przelew na konto bankowe Butik Mono – przelewając pieniądze bezpośrednio na rachunek bankowy

76 1050 1070 1000 0097 0481 3824
b) Płatność przy odbiorze – oznacza, że należność za zamówiony towar będzie pobrana przez osobę (kuriera, listonosza) w momencie dostarczenia przesyłki.

W przypadku braku wpływu należności na konto wskazane w trakcie realizacji płatności za zamówienie (dotyczy przedpłaty za pomocą przelewu elektronicznego lub płatności kartą płatniczą za pośrednictwem Systemu Przelewy24 bądź wpłaty na konto Sklepu Internetowego Butik Mono), zamówienie zostanie anulowane po 4 dniach roboczych od daty złożenia zamówienia, o czym Zamawiający zostanie poinformowany e-mailem.
Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy dostawczej na adres dostawy wskazany w formularzu. Zamawiający dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia.
Koszt dostawy towaru został określony w koszyku zamówienia.
Zamawiający, który w przeszłości nie odebrał przesyłki w terminie lub odmówił przyjęcia przesyłki może być, przy realizacji kolejnego zamówienia, zobowiązany przez Sklep Internetowy Butik Mono do uiszczenia opłaty z góry tj. przedpłaty na konto.


5. WYMIANA / ZWROT

Wymiana zakupionego towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury, odstąpienia od umowy i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.
Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Butik Mono produktów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
Zwracany towar należy odesłać Pocztą Polską listem poleconym na adres Sklepu: Butik Mono Monika Hańderek Kołodziiej ul Zakopiańska 68 34-323 Las
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi (konsumentowi) wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące towaru, od którego zakupu Klient odstąpił. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


6. REKLAMACJE

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 25.12.2014 r. Kodeks cywilny.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.
Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku reklamacji koszty związane z odesłaniem towaru, zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania opłaty za wysyłkę paczki.


7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest Monika Hańderek Kołodziej – art. 24 ust. 1 pkt 1 Ust. O ochronie danych osobowych.
Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz wyrażeniem zgody na wykorzystywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do procesu realizacji zamówień.
Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.
Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa, takich jak:
-Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.)

-Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)

-Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)


8. PROMOCJE, RABATY, BONY, UPUSTY ITP.

Oferowane przez sklep Butik Mono „ rabaty-promocje” nie łączą się ze sobą. W przypadku zakupów na kartę stałego Klienta (rabat dla stałego Klienta), rabatem nie zostaną objęte artykuły będące w promocji lub na wyprzedaży.
Bony promocyjne do wykorzystania na Stronie otrzymane pocztą e-mail, które wyślemy do Ciebie pocztą elektroniczną po zaakceptowaniu i zapisaniu się do newslettera sklepu Butik Mono. Bony promocyjne mogą być realizowane wyłącznie na Stronie.
Bony promocyjne są ważne tylko przez określony, podany na nich okres, mogą być zrealizowane tylko raz i nie można ich łączyć z innymi bonami promocyjnymi. Bony promocyjne mogą nie obejmować niektórych marek.
Kwota z bonu promocyjnego nie jest oprocentowana ani nie ma wartości pieniężnej w gotówce.


9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 1964, nr 16, poz. 93) oraz innych właściwych ustaw.
Wszystkie pliki, teksty, zdjęcia lub elementy graficzne zawarte na stronie internetowej Sklepu Internetowego Butik Mono są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystane bez pisemnej zgody właściciela. Reprodukowanie, odtwarzanie lub modyfikacja materiałów zawartych na stronach sklepu jest zabronione.
Sklep Internetowy Butik Mono nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu okoliczności niezależnych od sklepu (np. za dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym Butik Mono przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej, za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail podany przez Zamawiającego, za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze Zamawiającego).
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sklepem Internetowym Butik Mono a Zamawiającym będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji z intencją polubownego zakończenia sporu.
O zmianach regulaminu i ich zakresie Klienci będę powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji adres e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce Regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przy składaniu zamówienia, chyba że jego postanowienia były dla Klienta mniej korzystne niż aktualnego.
W razie wątpliwości sugerujemy kontakt pod adresem e-mail: kontakt@butikmono.pl lub numerem telefonu + 48 789 240 983 (Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00, poza świętami).